Trening mięśni dna miednicy – zajęcia dla kobiet.

Trening mięśni dna miednicy – ćwiczenia dla kobiet.
– poniedziałki, 17.30

Start: 13 maja, 2019

Miejsce: KRAKÓW, Mogilska 40/1

Zapisy: kontakt@jalla.pl

images-27Mięśnie dna miednicy są niezwykle ważną, a zarazem mocno niedocenianą częścią ciała. Są ważne szczególnie u kobiet. Prawidłowe ćwiczenie mięśni dna miednicy jest niezwykle przydatne kobiecie w trakcie ciąży i porodu oraz w codziennym życiu. Zmniejszy bóle kręgosłupa, pozwoli oddychać głębiej i bardziej świadomie, pozwoli czerpać więcej satysfakcji ze zbliżenia z partnerem. Każda kobieta powinna zadbać o tę część swojego ciała, aby móc się cieszyć życiem w pełni!
Mięśnie dna miednicy mają również związek z nietrzymaniem moczu  czy obniżeniem narządów miednicy mniejszej, dolegliwości jakie zgłasza coraz większa liczba kobiet, również kobiet w wieku 30-40 lat. Zajęcia będą miały wpływ profilaktyczny związany z tymi objawami, a także pomogą kobietom cierpiącym na problemy urologiczne i ginekologiczne.

Cykl będzie składał się z trzech zajęć praktycznych i spotkania wprowadzającego (o charakterze otwartym).

Spotkanie wprowadzające:
vintage_stock___clara_bow3_by_hello_tuesday-d34sdlxPodczas pierwszego spotkania zapoznamy się z teorią. Dowiemy się dlaczego mięśnie dna miednicy są tak ważne w życiu każdej kobiety. W jaki sposób oddziałują m.in. na prawidłową postawę ciała, brak bólu kręgosłupa czy w końcu na odczuwanie przyjemności seksualnej. Porozmawiamy również na temat tego jakie czynności dnia codziennego oraz które ćwiczenia osłabiają mięśnie dna miednicy oraz co wpływa na ich wzmocnienie.
Będzie to czas do zapoznania się z budową naszej miednicy oraz poznania wszelkich struktur w naszym ciele, które nam pomogą, jak również tymi, które będą przeszkodą w pracy nad mięśniami.

Cykl trzech spotkań praktycznych (w stałej grupie):

shutterstock_93940741-150x150Kolejne trzy spotkania poświęcimy świadomości mięśni dna miednicy oraz treningowi właściwego ich napinania oraz rozluźniania. Zajmiemy się również wszelkimi ograniczeniami, przykurczami w zakresie miednicy i stawu biodrowego, które mogą ograniczać mięśnie dna miednicy. Nauczymy się ćwiczeń prostych do wykonania na co dzień dla zwiększenia świadomości ciała i czucia mięśni.

Tematy:
Zajęcia II: Świadomość ciała, napinanie i rozluźnianie mięśni dna miednicy w pozycjach izolowanych, ćwiczenia oddechowe.
Zajęcia III: Rozluźnianie mięśni blokujących miednicę, prawidłowa postawa w oparciu o prawidłowe napięcie dna miednicy, ćwiczenia stabilizacyjne.
Zajęcia IV: Ćwiczenia do wykorzystania na co dzień, połączenie ćwiczeń dna miednicy z treningiem funkcjonalnym.

Na zajęcia zapraszamy:

– kobiety w ciąży oraz planujące zajście w ciążę, w celu zadbania o swój kręgosłup oraz przygotowania się do porodu,

– kobiety po porodzie, w celu zapobiegania nietrzymania moczu oraz pomocy w przypadku rozejścia się mięśni prostych brzucha,

– kobiety mające problem nietrzymania moczu,

– kobiety nie odczuwające satysfakcji lub odczuwających dyskomfort w trakcie stosunku,

– kobiety odczuwające bóle kręgosłupa, zwłaszcza w odcinku lędźwiowym,

– kobiet chcących zadbać o swoje zdrowie i seksualność,

– kobiety chcące zwiększyć świadomość własnego ciała.

                Terminy:

  • poniedziałek, godz. 17.30 – 18.45

Koszt udziału w cyklu:

Zniżka!!
Przy zapisach na pełny kurs do 15 maja: 179 zł
(w cenie zajęcia wprowadzające)

Udział w spotkaniu wprowadzającym: 45 zł
Udział w pełnym kursie: 200 zł ( w cenie zajęcia wprowadzające)

Jeśli zapiszesz się na kurs po zajęciach wprowadzających koszt udziału: 170 zł

Zapisy: kontakt@jalla.pl

Liczba miejsc ograniczona.

Prowadząca: Anna Hostyńska: instruktor fitness, pilates, trener personalny, Provider TRE®, akupunkturzysta.

Jej przygoda ze sportem na poważnie zaczęła się 15 lat temu, gdy ukończyła kurs instruktora fitness. Niewiele później przyszedł taniec. Przez kilka lat występowała solo oraz z zespołem na wielu międzynarodowych scenach. W 2011 roku uległa wypadkowi, który przekreślił jej karierę taneczną, zmusił do odpoczynku i wywrócił życie do góry nogami. Zafascynowała się medycyną chińską oraz pracą z emocjami poprzez pracę z ciałem. To wszystko sprawiło, że dziś podchodzi z większym szacunkiem do ciała, zarówno w trakcie ćwiczeń, jak i w życiu. Podczas zajęć grupowych oraz treningów uczy przede wszystkim czucia swojego ciała. Pozwalania być ciału przewodnikiem w trakcie treningu. Zwolenniczka świadomej pracy oddechem podczas ćwiczeń. Jej motto: „Trening to rozmowa z moim ciałem, a nie wydawanie rozkazów”.

Od wielu lat pracuje z kobietami w ciąży, po porodzie oraz z osłabionymi czy nadmiernie napiętymi mięśniami dna miednicy, pomagając przede wszystkim poczuć swoje dno miednicy. Uczy nie tylko napinać, ale również rozluźniać mięśnie w tym obszarze.